At our best behavior

Camilla Norrback

Kategori: Runway

image1177


Camilla Norrbacks visning började nästan på tid, och vi fick sittplats. Gott så. :)
Det var en helt ok visning. Blippig tung musik. Håren i tofs bak och massa långt fram. En apsnygg rödorange klänning i sammet, fina flätade detaljer, väldigt snygga rynkiga leggings. 
Men stylingen var lite för ostylad för min smak. Snygga skor! Men jag vill se nånting som är "mer", nåt man inte tänkt sig, roliga ideer. Här var det lite av kläder rätt uppochner bara, för mig iallafall. Helt ok som sagt. Men den blir inte en av de där visningarna som jag minns länge. 

Jag vara bara tvungen att ta kort på snubben tvärsöver catwalken, med tanke på att det skrivits om nonchalant beteende på fron row, här är bildbeviset.
Kommentera inlägget här: