At our best behavior

Nya vårkläder tjoho! (dagens val från garderoben)

Kategori: Val från garderoben

image1176

Nu är alla anlända vårnyheter ute i butik, och inhängda i min egen garderob (inte alla då förstås men de som jag beställt). Lovely!!! Nu väntar vi bara på snöstorm lite lägligt när alla vinterjackor helt slut och det mest erbjuds små kortärmade koftor och tunna sommarklänningar överallt :)

Kavaj: Sprillans ny och alldeles fantastisk kavaj från best behavior. I linne med ytbehandling, vilket ger den en snygg lite rå blankhet. Perfekt medelväg mellan vanlig kavaj som jag känner mig lite för strikt i och en skinnjacka som man ju egentligen bär bäst utomhus.
Klänning: Grå bomullsklänning med svart prickar och pluppar i grönt och petrol. Den bär det knepiga namnet "Illa" och kommer från Nümph.
Armband: Kristallkantigt i genomskinlig plast från H&M.
Leggings från Vogue och sneakers från Converse.

KOMMENTARER:

  • Smartasmia säger:
    2008-01-28 | 09:34:20
    Bloggadress: http://monokel.blogspot.com

    Tipptoppsnygg som alltid! Gillar också finfina kavajen där:-) Och hujedamig så finfin du blev i nya klippet nedan! Kram och hälsa Malin

  • Ida säger:
    2008-01-29 | 20:42:06
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Mia: Tackelitack. Trivs med både kavaj och frippa :)Ska hälsa!

  • Morgan säger:
    2008-02-06 | 15:16:21

    NEJ!! NEJ NEJ NEJ!!! Jag måste erkänna, har inte läst alls, bara "surfa" runt lite och hittade din blogg och det första jag ser är att det är ju en "mode" blogg på sitt sätt men varför converse? varför? VARFÖR!?! xD

    Converse är så 2005. Förlåt men Converse har passerat för länge sedan, det är bara fjortisarna som har dem då de inte har någon som helst smak. >_

  • Anonym säger:
    2008-02-09 | 18:26:59
    Bloggadress: http://justmehiba.tjejsajten.se/

    ser jätte fint ut:)

  • Ida säger:
    2008-02-11 | 10:14:25
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Morgan: Converse är ungefär som jeans för mig, passar till allt och så funderar jag inte så mycket mer på det. I vilken stad bor du där bara fjortisar har converse??? Välkommen till debaser nån dag och kolla på alla rocksnubbars fötter!

    justmehiba: Tack.

Kommentera inlägget här: