At our best behavior

Ridläger

Kategori: Personligt

Första hindret på väääldigt länge. (Därav minihindren.)

Jag var på ridläger hemma i Motala torsdag till söndag förra veckan. (Denna gången riktigt ridläger, inte som när jag och Pojkvän kallar det för ridläger när vi rider lite då vi ändå är hemma.) Mycket roligt och givande. Och ganska jobbigt. En gång i tiden var jag en riktig hästtjej men de senaste tio åren har jag ridit mera sporadiskt. Så det känns i kroppen när man rider 6 ridpass på 4 dagar. :)

KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2008-06-18 | 08:30:02

    SNYGGT!!!

  • Ida säger:
    2008-06-18 | 20:24:21
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mamma: :D

  • AnnicaB säger:
    2008-06-21 | 09:52:54

    Häftigt. När det är hinder och stöd inblandade så är det hoppning - oavsett höjd :) Jag har varit superskraj för hoppning i några år efter diverse krascher med min förra tokiga häst. Nuvarande hästen är supersnäll och trevlig, så nu har jag äntligen tagit mod till mig och börjat hoppa lite. Är ännu inne i stadiet "skräckblandad förtjusning". Visst är det roligt!

  • Ida säger:
    2008-06-22 | 20:29:46
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Annica: Jag minns när jag tyckte att det BARA var roligt, när jag aldrig ägnade en tanke åt vad som skulle kunna gå fel... :)

Kommentera inlägget här: