At our best behavior

Sen sist

Kategori: Personligt

Jag har varit borta så mycket att när jag väl kom hem och gick ut på balkongen höll två duvor på som bäst med att bygga ett bo bakom krusbärsbusken... Kände mig superhemsk när jag tog alla pinnar som de lagt så fint och stoppade i en påse. Dessutom satt en av duvorna på en balkong på huset mittemot och gav mig onda ögat, det var faktiskt lite creepy!

Jag trodde jag hade pengar och använde dem på lite av varje som man behöver i vardagen. Men tjo vad spännande det var att kolla kontot... En massa minustecken??? Jo men då visar det sig att Norwegian var lite luriga och drog inte pengar för sin flygbiljett när jag bokade den utan 37 DAGAR SENARE!!! Så nu är kontot övertrasserat och jag kommer få betala många dolares i straffavgift.
Kommentera inlägget här: