At our best behavior

En fin söndag

Kategori: Personligt

Har haft en fin söndag! Ledordet är vänner!

x Sovmorgon med älsklingen som varit hemma över helgen! Han är min allra allra bästa vän!
x Mysig picknick i Tanto för att fira min kvinnliga bästa väns födelsedag med flera vänner. 
x Vinkade hejdå till några vänner men mötte upp nya och käkade thaimat.
x Satte oss på Snaps och drack en drink sådär på söndagskvällen och ännu en vän anslöt.
x Bio: Sex and the City. Den handlar ju verkligen om vänner!


Filmen då.
En av oss var så gruvligt besviken. "Det känns ungeför som om jag har blivit dumpad". Hon tyckte den var dålig, kanske en av de sämsta filmer hon sett. Där håller jag inte med. Jag gillade nog filmen, jag både skrattade och grät som så många andra. Jag är lättköpt! :) Men sen har jag såklart invändningar om lite av varje... men eh, en annan gång.
I filmen är inte the City den femte karaktären utan kläderna. Helt fine, det är med många snygga plagg och några inspirerande outfits. Men jag kan inte komma ifrån att det bitvis kändes lite mycket reklamfilm. Serien är så mycket bättre stylad!!!


Dagen har även handlat ganska mycket om lördagens Sommarfest på Garderoben (som vi ofta kallar Wardrobe Stockholm för). Mycket skvaller och snack om hur sjukt lyckad den var och hur trevligt alla hade! Det känns roligt! Och det var verkligen hur lyckat som helst med bra stämning, bra musik (Tack UMYO - Erik och Alex !!!) och massa massa massa folk. Jag är lite tagen själv.


Alex i köket vid tresnåret. Summerar festen ganska bra...
Kommentera inlägget här: