At our best behavior

Dagens val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

image1187

Wohoo, i fas för en gångs skull, detta är faktiskt vad jag hade på mig idag!

Kofta: Svart en från hösten -06, Nümph. Med vidd i kjolen vill man ha en kort kofta, men inte alltid en bolero. Lösningen: knyt en kofta i valfri höjd!
T-shirt: Med musikord, Mads Nørgaard.
Kjol: Okej att den är lite flippad, men att döpa den till Brai, (läs det högt) var inte det lite väl... :) Den är från Object hur som helst och jag älskar den, knarkigt namn eller icke. Kul att notera är att dockan som hänger där bakom mig är klädd i samma kjol. :)
Strumpbyxor: Perfekta supertäckande men ändå lite glansiga, Sneaky Fox.
Sneakers: Converse.

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2008-03-11 | 14:39:12
    Bloggadress: http://mostwantedfashion.blogg.se

    trevlans att du också ska på bloggmingel imorn :) vi syns väl förhoppningsvis där!

  • Anonym säger:
    2008-03-11 | 20:13:06

    Snygg tischa. Jag hade på mig min igår kväll när jag spelade Buzz. Idag har jag mest vart klädd i svart termobyxa och underställ.

Kommentera inlägget här: