At our best behavior

En trevlig mingel-kväll

Kategori: Personligt

image1192

Gårdagskvällen var trevlig! Modebloggsmingel i, en för ändamålet perfekt lokal, Spy Bars festvåning med flera rum i olika storlekar. Intressant paneldiskussion om makt med Claes de Faire som bra moderator. Bra stämning, muffins och en massa give-aways.

Det var superkul att återse dem jag haft nöjet att  träffa förut, hann bara säga hej som hastigast till Mia, Sophie och Linda, och kanske ännu roligare att dessutom göra nya bekantskaper. Snackade med John som gått i parallellklass med min syster och känner min kusin, han var en trevlig prick, vi gick tipspromenaden ihop. :)
Annika, Lina, Sofia, Kajsa och jag åkte (med alla våra påsar, crazy!) till söder och drack drinkar resp. öl efteråt. Det var nästan trevligast.

Självklart har jag kollat in alla mingelbilder, med kommentarer..., och filmerna från kvällen. Ja, det är konstiga bilder! Nej, folk såg inte alls sådär hemska ut! Alla var jättefina. Och låter min röst verkligen sådär???

En kul grej med att se folk IRL är det här med längd (ni vet, man tror att alla tv-personligheter är längre än vad de är...) och vad som händer med ett ansikte när personen pratar. Det blir så levande och fint och helt annorlunda mot alla stillbilder man sett. Många bloggare var kortare är vad jag trodde, inte Ebba förstås, jag blir alltid förvånad över hur lång hon är. Några var snyggare live. (Frida Fahrman var både kortare och sötare.) Och helt uppenbart finns det några som drar ut sina bilder innan de lägger upp dem. Jag nämner inga namn. :)

Jag hade en bra kväll! Tack tjejer! Och tack Vecko-Revyn!

KOMMENTARER:

  • Annika säger:
    2008-03-14 | 07:23:10
    Bloggadress: http://beautifulones.blogg.se

    Det var verkligen underbart kul att umgås i onsdags! Hoppas att det blir fler gånger!

  • John säger:
    2008-03-14 | 08:04:59
    Bloggadress: http://johnvalencia.blogg.se

    Kanon kul att ses..

  • Pojkvän säger:
    2008-03-14 | 18:42:55

    Tja snygging. Vet att du inte håller med mig men jag tycker att du borde sagt att kläderna kommer från den finfina butiken Wardrobe oxå. Själv går jag mest runt i mina avlagda kläder i ett garage och har ont i tanden. Kuken. Som Åke jävel skulle ha sagt.

  • anna säger:
    2008-03-15 | 01:14:26
    Bloggadress: http://pyttis.blogg.se

    kram på dig!

  • Ida säger:
    2008-03-15 | 02:00:59
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Annika: I agree!!! Det kommer att bli fler tillfällen I'm sure!
    John: Det var det!
    Pojkvän: Jo men jag håller med, och jag sa det, kanske efter han filmat klart eller så är det bortklippt där när han klipper fast inte bort det jag vill utan lite annat som när jag säger att mitt armband är fina mormors tex.
    Anna: Well, kram right back at ya.

Kommentera inlägget här: