At our best behavior

Helg

Kategori: Personligt

Helgen var perfekt!

Pojkvän var hemma 48 timmar. Vi mös till max.

Förutom när jag var på möhippa på lördagen. Den bestod delvis av:

- Karaokelunch. Askul. Beautiful ones med Suede och Zombie med Cranberries är heta tips! Så jäkla roligt när man under hela introt tänker shit jag har absolut ingen aning om hur nånting förutom refrängen går, men så kommer första textraden upp och poletten ramlar ner och så sen bara sitter hela låten som ett litet smäck. Tillfredsställande på hög nivå.

- Klättring. 12,5 meter är högt! Men det var också hur kul som helst. Ska göras igen!

ps. Jag hade på mig den här klänningen igen.

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2008-03-10 | 06:56:59
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Ännu en kompis som ska gifta sig. Börjar du känna press? Klättringen lät kul.

  • Ida säger:
    2008-03-10 | 09:44:28
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Johanna: Faktum är att möhippan var för hon som redan gift sig. Det fick bli i efterhand då deras vigsel var hemlig. Jag och Pojkvän var med som vittnen tilsammans med hennes syster och dennas man. Kändes som en stor ära att vara en av fyra som fick veta om och vara med!
    Nej jag känner ingen press. Men kanske att jag numera tänker joo men kanske nån gång trots allt, snarare än nej aldrig det är inte för oss som förut. :)

Kommentera inlägget här: