At our best behavior

Jag funtar på att tjacka nya briller

Kategori: Personligt

image1186

Lånade hem dessa svarta piloter från Tiger över helgen. Men inga andra, man brukar kanske låna hem flera för att jämföra lite, men dessa kändes så rätt att inga andra ens var i närheten så varför. Skulle kanske vilja prova några snarlika bara för att, men de hade inte packat upp allt ännu...

Vad säger ni?

(Om ni bortser från det faktum att detta är det "bästa" av över 20 kort och bara kollar på glasögonen! Fotogenique - not so much.)

KOMMENTARER:

  • Milla säger:
    2008-03-07 | 12:46:59
    Bloggadress: http://memillakilla.blogspot.com

    Åh, dom är underbara. Du passar utmärkt i dom!!!
    Jag har precis skrivit om liknande i min blogg...att jag är sugen på såna :)
    Köp dom!

  • smilla säger:
    2008-03-07 | 14:13:26

    Köp! Underbara!!

  • Johanna säger:
    2008-03-07 | 20:00:10
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Jag säger nej, de är så vanliga nu förtiden och jag gilla de du har nu. Men det är min åsikt.

Kommentera inlägget här: