At our best behavior

Val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

image1193


Ännu ett av förra veckans val från garderoben. Jag är mäkta imponerad av dem som både hinner fota och lägga upp dagens outfit på morgonen innan de sticker iväg till jobb/skola.

T-shirt: Na na na naaa... Maskrosboll! I love them! Från Edun.
Väst: i collagetyg Best Behavior.
Jeans: Raka med hög midja från Dr Denim.
Skor: Svarta Converse.

Jag har en kompis som för ganska många år sedan sa: Att bära Converse är ett statement! Då var det nästan så. (Converse var vänster). Idag har Converse reducerats till något annat. Till mode kanske. Nej mindre än mode. En trend. Hmm. Eller så är det så att ett par all stars-sneakers är som ett par jeans. No more, no less. Blondinbella köpte för övrigt ett par i veckan... (In case någon skulle ha missat det, hon uttalat höger, aktiv i MUF.)

KOMMENTARER:

  • Kajsa säger:
    2008-03-18 | 18:50:36
    Bloggadress: http://aenigma.blogg.se

    För
    varje gång jag ser maskrosbollen i olika varianter blir jag mer och mer förtjust. Den är så stilistisk och vacker i sin enkla form. Jag som ritar mycket illustrationer och är småbesatt av regelbundna men sköna mönster som känns lite slumpmässiga ändå kan bara känna att maskrosbollen är något utav det ultimata. Mjuk men ändå vass liksom. Jag är kanske lite kär i maskrosbollen? Hoppas att allt är bra med dig! Kram Kram

  • Ida säger:
    2008-03-19 | 19:18:15
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se

    Kajsa: Mjuk men vass var en bra beskrivning. Jag är också lite kär i maskrosbollen, alla mina maskrosbollar faktiskt, lycka! :) Prima liv, min Pojkvän är hemma från jobb i Norge nu några dagar, han kom förbi butiken nyss så vi fick pussas! Kram.

Kommentera inlägget här: