At our best behavior

Dagens val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

               

Det är ett sånt sjå att ta en vettig bild på dagens outfit när jag inte jobbar. Jag föredrar att fota med spegel och i butiken är det bra ljus i alla speglar, det är det inte hemma i hallen! Och det där med självutlösare är jobbigt, det krävs så många fler försök innan nåt blir ens någorlunda ok. :)

Idag har jag tisdagsfikat med tjejgänget! Iklädd:

Klänning: Underbar sak från förra säsongen, Nur Rock.
Kavaj: En verklig favorit, från Best Behavior.
Lila leggings: Avklippta strumpbyxor från Vogue. Jag gillar inte den hårda kanten som deras vanliga leggings har så jag klipper hellre tåsömmen på en strumpbyxa. :)
Sandaler: Ett bra köp, gillar dem massor och har använt dem varje dag! Från Vagabond.
Väska: Zara.
Kommentera inlägget här: