At our best behavior

Min vecka

Kategori: Personligt

Har jobbat tolvtimmarsdagar för många av veckans dagar för att orka annat än att däcka när jag kommit hem på kvällarna. Därav den trista fortsatta bloggfrånvaron.

Men jag har haft roligt iaf. "Info, mingel och gratismat-pryl" med VivaVille i måndags, reaprep i tisdags, på onsdagen stängde jag först butiken strax efter 19 som planerat, men fick öppna igen efter trevliga påtryckningar och åkte sen hem efter 22. I torsdags stängde vi typ på tid men stannade kvar och provade sommarnyheter (...) och igår hade vi öppet från 10-20. Sen käkade vi på Debasers uteservering, premiär för året.

Är på jobbet nu också, sista dagen av superrean! Just nu är det relativt lugnt efter tidvis totalkaos... så jag passar på att få ur mig några rader. Vi har skojat om att vi ska köra "Hötorget klockan 18-stylee" sista timman, det är snart, vi får väl se hur det blir med det.
Kommentera inlägget här: