At our best behavior

Nytt i garderoben: platta skor

Kategori: Nytt i garderoben

Redan förra sommaren kände jag att jag saknade bra alternativ till mina Converse som jag annars använder dagligen, de svarta eller de cremefärgade. En sval dag funkar de fint men de riktigt varma dagarna är det en smula instängt...

Jag har skor som har klack. Jag har platta skor som är ganska bekväma men inte en hel dag. Jag behövde platta men fina skor som funkar att först jobba i och sen fortsätta ett tag till, på picnic, uteserveringsdrink eller whatever. Jag hade ett mission! 

Jag är numera väldigt sällan på stan. Så när man väl har en ledig eftermiddag gäller det att passa på att beta av butikerna. Mission accomplished! Nu har jag bruna lite slappare, svarta "jesussandalar a la 2008" och röda med lätt retrokänsla. För typ 1000 kr!!!


De från Scorett var på "Tag 2 betala för 1-REA". Jag ville ju bara ha ett par så jag slängde ut en fråga om nån vill para ihop sig med mig så att säga. En tjej nappade och vi gick till kassan med frasen "Kan du dela upp betalningen på två kort?" Det gick fint. Nöjd!
Kommentera inlägget här: