At our best behavior

Jobb

Kategori: Jobb

Jag tror alltid att jag ska få så mycket gjort innan vi öppnar. Men det blir oftast inte så. Idag har jag:

  - ställt dockan framför vita väggen.

  - strukit två blusar.

  - svarat på en marknadsundersökning om vår bank, för att jag är snäll och vet eftersom jag också jobbat med att göra undersökningar att man blir glad när nån vill svara. 

  - pratat med en säljare på nån sida som ska funka som "guide för trender och shopping mm". Varför är guider aldrig guider utan annonsering idag? Allt om Stockholm är en av få sidor som skriver om saker utan betalning. Men även där får man betala om man vill att de ska länka...  Jag säger alltid, maila din info och så får vi se, Men trots det tar det massa minuter för dem att "snabbt berätta vad det handlar om".

  - bloggat om att jag inte får nåt gjort så jag får ännu mindre gjort...

Nu är klockan tolv. Dags att ställa ut blommor och dra isär gallret!
Kommentera inlägget här: