At our best behavior

Meta-blogg

Kategori: Meta

Det är mycket meta-bloggande nu.
Weeklybloggen rapporterar i rapp, lite skvallrig och underhållande ton om modebloggarna förehavanden. (Blev glatt förvånad när jag såg mig själv där. Kul.) Jag hade aldrig kunnat gissa att Käthe och Alexandra var så roliga efter att ha läst deras privata bloggar.
Bloggkommentatorerna som kommenterar "de stora" men egentligen rätt menlösa bloggarna.
Och nu Tyskungen som recenserar andra bloggar.

Och vad gör jag här, bloggar om bloggar som bloggar om bloggar... Vad bir det, meta-meta?

Läste hos bloggkommentatorerna att jag inte var ensam om att tänka "Christer Lindarw!?!" när Charlotte Perelli kom in i Idolstudion. Och på tal om Idol. Och om Hanna Fridén, som var den som kommenterades...

Nån mer som tänkt att Johan Palm och Hanna Fridén påminner sjukt mycket om varandra. Deras mimik och rörelsemönster. Det är så likt! And you gotta love them both!

Update: Nej jag får ta tillbaka. Träffade Hanna i mataffären och hon var lugn som en filbunke, det där ryckiga var borta. Skumt.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: