At our best behavior

När det susar i säven (är det dags att bli rädd)

Kategori: Film

Såg M Night Shyamalans The Happening ikväll. Kommer vara livrädd nästa gång det blåser ute... Har du inte sett den så hänger du förstås inte riktigt med här. Men då tycker jag du ska se filmen, den är inte hans bästa men läskig och sevärd.

Zooey Deschanel är med. Jag visste faktiskt inte riktigt vad hon gjort, men det var ju som vanligt en hel del, gud jag har så dålig koll.


Annars har jag under dagen varit i "city" och lunchat, lagt pussel, hjälpt pappa att packa en låda med ensilage och åkt i den bakom traktorn ut i hagen, varit ficklampshållare vid stakets-lagning och gosat med katten Svante. En typisk Motala-dag. :)

Nu ska jag sova. Riktigt tidigt för att vara mig.

Sweet dreams!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: