At our best behavior

Är det ok med er om jag också hyllar mig själv lite...

Kategori: Wardrobe

Obs obs obs. Läs detta först!


Men, måste bara säga en sak. Hur trevlig är inte denna butiken? Ja, WARDROBE alltså! Okej, för att jag jobbar för den men jag tycker faktiskt från hjärtat att den är riktigt bra. Vid varje inköp väljer Malin och jag exakt det vi själva gillar bäst. Farligt det där men också väldigt roligt. Denna veckan kom tex några favoriter från Mads Nørgaard, vilket jag kommenterat. Läs om det här! Nä, nu ska jag lägga upp fler nyheter på wardrobestockholm.se!

(Ja alltså, det är väl klart att jag är lite allvarlig här i min ironi. Jag är bara inte van att framhålla mig själv sådär. Känns lite 80-talistiskt. Jag är född ett år för tidigt...)

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: