At our best behavior

Val från garderoben

Kategori: Val från garderoben


Onsdags? Det här är det bästa av de 18 kort jag tog den dagen... (Ibland tar jag 3, vissa dagar går det åt fler innan jag tror att jag har ett vettigt.) Ja, jag var frestad att trycka ihop bilden, om så bara en smula. Men jag klarade att stå emot. Ganska starkt tycker jag själv. :)

Klänning med påfåglar från Nanso. Och så har jag en klänning till under, för jag hade ingen tröja med bra ringning att ha under, den här från Dr Denim är nämligen djup i ryggen och därför fin under Nansoklänningen som också är lite djupare. Dubbla klänningar, där har vi det ju...

KOMMENTARER:

  • Smilla säger:
    2008-11-22 | 16:22:07

    Jättefin är du!! Du inspirerar mig ofta!

    Jag har själv en klänning från Nanso med det trycket fast i annan modell - älskar den!

  • Weronica - En mammas dag säger:
    2008-11-22 | 17:16:29
    Bloggadress: http://www.enmammasdag.com/weronica

    Du är jättesnygg! Icke trycka ihop här inte :)

  • Vesna säger:
    2008-11-23 | 07:06:43

    Snygg klänning.

    Nu har jag också köp skorna på Wedins, de är lite trånga i sidorna så jag hoppas att de töjer sig lite:).

Kommentera inlägget här: