At our best behavior

och har spridit ut vår skit som vanligt :)

Kategori: Jobb

KOMMENTARER:

  • Kajsa säger:
    2008-10-03 | 13:04:36
    Bloggadress: http://aenigma.blogg.se/

    IDA!

    Vet du vad. I förrgår när jag hade min typ 12 timmarsdag i Stockholm så hann jag precis knalla så att jag stod utanför butiken!Är världens största fegis så jag velade lite i en port medan regnet öste ned under mitt nya paraply. Hade träffat Sandra innan och skulle träffa Annika. Så precis när jag skulle gå över gatan och kolla om du var där så ringde Annika och kunde bara träffas nu nu nu, fast då då då, på Hötorget. Så jag var tvungen att springa. Im sorry! Men den 16 ska jag på VRs fest och då ses vi väl? Annars är jag i Stockholm flera dagar och kan matcha in fika eller besök hos er i butiken. Okej?

    Kramar

  • Ida säger:
    2008-10-03 | 13:10:06
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Kajsa: Ja shit vad det regnade i onsdags, det var en tråkig dag, inte mycket folk ute direkt. Du behöver verkligen inte be om ursäkt att du inte hann komma in! Visst ses vi den 16:e!!! Skulle vara roligt att mötas upp ett gäng innan?!?

Kommentera inlägget här: