At our best behavior

Checkar av listan

Kategori: Allmänt

Alla verkar så himla väl förberedda inför blogawards-kvällen. Sminktider. Lånade väskor. Limousiner. Jag har ju insett att det är större än förra årets bloggmingel. Men så pass alltså. Bäst att kolla den där checklistan.

Klänning
Hade ingen aning tills igår kväll då det helt plötsligt tjoade till inne i min garderob. Mönstrat siden från Best Behavior! (95% säker iaf... Har en svart backup.)  

Make up
Tänkte köra min helt vanliga look... möjligen lite svartare ögon. Jag känner mig bara obekväm när jag testar nåt nytt och det är det inte rätt tillfälle för ju.

Hår
Borde både klippa och färga håret. Men det får duga som det är.

Skor
Velar lite. Röda, orange eller bronsiga.

Strumpbyxor
Svarta eller gråglansiga. 
Hmm. Kanske röda. Vi har 4 nyanser på wardrobe...
Eller är vita bäst?
Fan!

Smycken
Beror lite på skorna. Gul plast eller svarta med nitar. Eller både och.

Nagellack
Svart eller rött.
Tjejer, det har jag inte sett på nån lista. Ni har glömt!!!

Väska
Beror också skorna. Har både svart och röd kuvertväska som rymmer det nödvändiga.

Påse?
Tänkte gå hemifrån i skor som funkar ute nu och är platta... Och byta till de andra sen. Men visst borde det finnas garderob?

Ytterplagg
Det ska man bestämma också ja. Får nog bli svart vinterkappa från Dagmar. Och kanske en kofta under.

Fördrink
Yes. Där är allt helt klart. 16.00! Med trevliga människor varav jag träffat några innan!

Slutsats: Har tänkt på det mesta. Men det är jobbigt många beslut kvar att ta!

KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2008-10-15 | 18:32:48

    Snacka om I-lands problem

Kommentera inlägget här: