At our best behavior

Val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

Det här är lördagens val från garderoben nummer ett. Den hade jag när jag jobbade.

Kofta: Leopardmönstrad med orange och glitter. Ganska mycket översminkad 60+ tant på amerikansk kryssning över den. Men jag älskar den! Kommer från Mads Nørgaards vinterkollektion. Sprillans med andra ord.
T-shirt: Ny favorit från Edun.
Jeans: Dr Denim.
Skor: Wedins. Sjukt nöjd med det köpet!

Nummer två bestod av mjuka brallor från Best Behavior och en randig tröja från Weekday. Då var jag hemma och softade ett tag. Sov middag i Pojkväns famn och så. Nummer tre bar jag på kvällen när vi åt på Lux; den här klänningen, svarta strumpbyxor och vinröda skoletter från Opening Ceremony, som var smått omöjliga att gå i på restaurangens hala golv.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: