At our best behavior

To live or to blog

Kategori: Personligt

Alltså.

Jag menade att ta lite bilder på vår fina eftermiddag.

Typ på Karins goda soppa. På Anna som ser koncentrerad ut när hon lägger svart färg på Carrans ögonfransar. På de vita ögontussarna och allt svart kladd. På Johanna när hon får håret färgat av Carita (som är Carran (Carolina) när hon är i hårfixartagen). På färgklicken på nyckelbenet. Kanske på nåt litet stilleben på fruktbordet och kladdkakan, eller Annas pryttlar, eller mina lila nagellack.

Men det blev som aldrig av.

Jag bastade och målade tånaglar och fick massage och så snackade vi en massa, om... saker som inte kan nämnas här och så la jag ansiktmask och...

Leva i nuet eller fota för att blogga om livet senare. Det är den stora frågan.

KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2008-09-22 | 08:27:55

    Ibland måste man få leva i nuet och skita i allt det andra.

  • bitte säger:
    2008-09-22 | 09:33:53
    Bloggadress: http://blondiesliv.blogg.se/

    ha en bra dag

  • Johanna säger:
    2008-09-22 | 09:58:21
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Hellre ett liv än hysteri och fota allt som sker som vissa bloggerskor alltid gör.

  • Ida säger:
    2008-09-22 | 18:04:51
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mamma: Så är det.

    Bitte: tack.

    Johanna: Ja man undrar hur tusan de bär sig åt. De hinner väl knappt faktiskt göra det där de fotar att de gör...





    Men å andra sidan, det skulle ju bara ta typ tio minuter att knäppa lite kort. Det handlar om att få in rutinen tror jag.

Kommentera inlägget här: