At our best behavior

Ny header

Kategori: Allmänt


Tjoho! Bloggen Designa din blogg har revolutionerat smidigheten att ändra något på sin blogg! Har nu läst mig till hur jag får headern att funka som jag vill. Från det fula som jag inte ens vill tänka på blev det som jag ville haft det från början. Som på skärmdumpen. Men så passade jag på att göra en ny header när jag ändå var igång, några outfits fick följa med men de flesta är nya nu. 


Ja, och så såg jag till att leva upp till epitetet "modeintresserad nattuggla" samtidigt :)


Jag hade ingen aning om att det länkades till bloggar sådär. Hade glömt att Allers köpt blogg.se. (Och aldrig funderat över vad som hör till den koncernen.) Man bloggar ju bara på och reflekterar inte över vem som äger verktyget.
Men nu finns jag där i menyn på alla sajter som hör till Allers. På spray och en massa tidningar tex. Det var en glad överraskning när jag kollade statcounter imorse! Hur länge finns man där? En dag? En vecka? Well, jag lär ju märka.

Update: Eh, tills man bloggar om det. 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: