At our best behavior

Modejournalistik. Not.

Kategori: Tv

Jag är lite av en Idol-junkie så utöver att titta på programmet på tv så hänger jag lite på hemsidan ibland...

Kolla på det här klippet! Coola Said, 17 år, snackar mode med Mårten Michanek (han som alltid är reporter på såna här bakomklipp) som här visar att han är kanske den sämsta mode-reportern ever.  

Så, klicka iväg och kolla nu, klippet öppnas i ett nytt fönster. Sen kommer du tillbaka hit!

Welcome back. Said har värsta sköna stilen (och skön inställning till en början men lackar väl ur sen.) Reporter-Mårten är bara dryg. Och så helt fel ute. (Irriterande röst har han också.) Jag har lust att strypa snubben flera gånger fast jag inte ens kan se honom. Where to begin, liksom. Känns fönsterglas förra säsongen tycker vi? Och väst vara bara rätt sommaren 2007? What the F. Said är ju rätt på alla sätt även denna höst!

Nå. Blev ni irriterade eller blev ni irriterade?

Här kan vi f.ö. se hur "rätt" Mårten själv var i juni i år. Tycker han känns lite "Tror jag är så cool att jag kan se töntig ut och bli cool... Men ser bara töntig ut!" Kind of.

KOMMENTARER:

  • Free Fashion Pia säger:
    2008-09-25 | 07:59:03
    Bloggadress: http://freefashionblogg.blogspot.com/

    Men vilken otroligt dryg och otrevlig reporter! Jag tittar inte på Idol så jag känner inte till honom, men vore jag hans mamma skulle jag ta honom i örat och ställa honom i skamvrån. Said var ju helcool med sin stil och attityd!

  • Ida säger:
    2008-09-25 | 12:29:43
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Pia: Haha precis!

  • Anonym säger:
    2008-10-04 | 14:54:49

    Och Said är inte alls otrevlig då? Lite fjortis/turk-attityd över det hela.

  • anna säger:
    2008-10-06 | 19:28:09

    men lilla vän lugna ner dig! det är ju said som är drygfittan i sammanhanget, usch usch usch. hata mode-tror-att-de-är-bäst nördar. någon borde ta ner såna från deras höga hästar.

Kommentera inlägget här: