At our best behavior

Accelerate, accelerate, accelerate, accelerate

Kategori: Val från garderoben


Kör dagens - DAGENS - val från garderoben också.  :)

Min fina digitalkamera som jag tycker så mycket om (men kanske inte alltid har behandlat så väl) har kastat in handduken. Så nu får jag fota med mobilkameran i några dagar. Lite sämre kvalle men det får väl funka.

T-shirt: Jag brukar aldrig köpa band-t-shirts efter konserter... Men den här tyckte jag var grymt snygg,  så igår blev det ett köp! Det står accelerate (namnet på senaste skivan) massa gånger, och REM ganska många gånger.
Kofta: Varje-dag-kofta från Thelin.
Byxor: Mads Nørgaard.
Bälte: Så långt att det går tre varv runt! Också från Mads Nørgaard.
Skor: Favoriterna i orange, från b-store.

Varje gång jag skriver dagens kläder så inser jag exakt hur mycket jobb jag har framför mig innan webshopen är uppdaterad med alla höstplagg...

KOMMENTARER:

  • Linda K säger:
    2008-09-08 | 22:04:39
    Bloggadress: http://iabloggar.blogspot.com

    vad snyggt med mörkt och dom rosa (?) skorna ihop!

  • Ida säger:
    2008-09-09 | 00:36:30
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Linda: De är orangea. :) Tar och trycker in det i text tror jag. Tack, passar på med pumps innan det är försent för sånt tom inomhus.

Kommentera inlägget här: