At our best behavior

Bildblaj och gula brallor

Kategori: Val från garderoben


Varje gång jag ska fota en dagens med brallor kommer jag på varför jag oftast har kjol eller klänning. Det är inte några snygga ben jag begåvats med, eller snarare ätit mig till. Men med snajsiga poser kan man förneka allt! :)

Jag och Malin har använt frasen "hennes självbild är nog att hon ser ut som på sina outfitbilder" om bloggare vi sett IRL. Ni vet när en outfit inte riktigt klär en person. Men förmodligen skulle se bra ut om personen som bar den faktiskt såg ut som på sina outfitbilder. Det handlar nog oftast om fördelaktiga vinklar snarare än om redigering, tror och hoppas jag.

Jag är likadan. En kompis sa nåt om min "fotomin" häromdagen med den irriterande efterföljande raden "så ser du ju inte ut egentligen". Fuck that! Jag låtsas att jag ser ut som på mina bilder!  :)

Onsdagen val bestod iaf av:
Blus: Object
Väst: Pojkväns
Byxor: Best behavior
Sjal: H&M
Plus vad som verkar bli nya favvoarmbandet, nya brillorna och de gamla vanliga Conversen

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: