At our best behavior

Vad hände?

Kategori: Allmänt

Här bloggar man på om armband, dagens klädval och annat, främst moderelaterat. Nån kommentar här och där.

Sen kastar man upp en bild på sitt köksbord. 13 kommentarer.

Och det snackas om att modebloggar is the shit.

???


Well, jag tycker väl att jag bloggar för min egen skull, som nån form av scrapbooking, samla inspiration typ. Och lite för att de flesta i min vänkrets inte är överdrivet intresserade av mode, mer än att det är väl kul med en ny klänning. Consuelo Castiglioni who liksom.
Men respons är ju alltid kul. Så, you got it. Lite "liv" mellan modeinläggen. Är det korrekt uppfattat?

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2008-09-17 | 10:12:21
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Exakt samma sak bloggade jag om i helgen. Jag hade som plan att bli en modeblogg med lite djup, inga trender och sånt. Inga läsare/kommentarer, men så bloggar jag lite om mitt liv/hur jag mår och boom läsare/kommentarer. Men när det tog överhand och jag kände att nej nu är det för mycket "liv" så satte jag ner foten. Så Ida fortsätt att blogga om mode, för det gör du så jävla bra.

  • Minna säger:
    2008-09-17 | 15:24:39
    Bloggadress: http://www.minnert.blogspot.com

    Jag tycker att du har en skön blandning! Läser alla inlägg men kommenterar ju inte så ofta oavsett. Men du vet ju att jag smyger här!!!

  • Ida säger:
    2008-09-18 | 03:00:33
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Johanna: Tack snälla Johanna, det var roligt att höra! Om du svär så känns det som att det är allvar. :)

    Minna: Skön blandning låter utmärkt, det är väl vad jag själv vill ha hos andra också. Jo jag anar ju att du smyger här, men det var kul att få det bekräftat. :D

Kommentera inlägget här: