At our best behavior

Val från garderoben

Kategori: Val från garderoben


Fotade lite när jag var på promenad på min lediga dag i torsdags.
Fixade till bilden ovan idag.
Såg det här för fem minuter sedan.

Haha. Tänkte "fan du kan jag ju inte posta den där bilden". Men jag gillar hur färgerna blev så jag gör det ändå. Men vill som ändå säga att okej att jag bloggsurfat mig till fota-ute-inspirationen. Men SÅ mycket härmapa är jag faktiskt inte. Känner mig nöjd att nån som är nominerad till bästa dagens outfit har samma tänk som jag. Men också en smula nedstämd av att hennes bilder är tusen gånger bättre...

Klänning från Nanso, sjal från Best Behavior, mysbrallor (kom igen, jag var faktiskt ledig och skulle egentligen bara köpa mjölk på närbutiken) från Dr Denim, Skor från Wedins, Väska från Zara.

KOMMENTARER:

  • Cizzi säger:
    2008-09-29 | 06:38:13
    Bloggadress: http://shegoesdown.blogg.se/

    Jo den har jag redan läst ^^

    Men mja, jag tycker den var rättså bra (:

Kommentera inlägget här: