At our best behavior

Vår/Sommar 2009. Yigal Azrouël.

Kategori: Runway


Sedan den här kollektionen som jag blev helt betagen av har Yigal Azrouël varit ett av de namn jag först kollar in när visningsbilderna dyker upp på style.com. Jag har inte känt riktigt samma wow efter det även om jag gillat hans kollektioner. Vår/Sommar -09 ser en smula splittrat ut om man ser till de utgångar jag valt att ha med... Men jag väljer ju som vanligt det jag spontant gillar bäst. Festklänningar som är extravaganta men utan att vara stiffa, samt vardagliga plagg som har en ingången tvättad känsla. Däremot gillar jag inte skorna!

KOMMENTARER:

  • Johanna säger:
    2008-09-11 | 16:56:42
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Modette- Maria har lånat/snott ditt kollage såg jag.

  • Ida säger:
    2008-09-12 | 00:07:53
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Johanna: Ja titta där vad skojigt! Det är väl helt ok eftersom hon länkar. Tack för att du berättade, hade nog dröjt innan jag sett det annars.

Kommentera inlägget här: