At our best behavior

Renoverar-påsken

Kategori: Val från garderoben

Helgens otroligt inspirerande val från garderoben... :D

Sen i torsdags har jag sett ganska tacky ut. Först på tisdag räknar jag med att sätta på mig ett ansikte och vettiga kläder igen. :)

Mesta tiden har jag haft min målar-outfit med gamla pyamasbyxor och missfärgad nümph-tisha. Bekvämt är viktigast när man kryper omkring i köksskåp och garderober med rollern i högsta hugg. Imorgon kör vi andra och förhoppningsvis sista strykningen. Fint blir det!
 
"Åka till lägenheten-outfiten" är också en slafsig historia. Totalt formlös Monki-klänning och en gammal hood från H&M herr. Lite ändrade planer gjorde att vi plötsligt kunde svänga förbi ett födelsedagfirande igårkväll, men vi hann inte hem mellan, så den fick duga som party-outfit också... 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: