At our best behavior

Gått lös...

Kategori: Mode

Orange och rosa. Lila och orange. Blommigt. Volanger. Hårpynt. Och massor av pärlor.
Luellas vår/sommar -09 är lätt att inspireras av!



Detta skulle jag gärna ta på mig idag! Lite grunge. Lite lack. Orange, lila och blommigt.

Allt är från Topshop utom väskan som kommer från Mulberry.



Detta är inte troligt att jag skulle bära själv, men jag gillar plaggen i sig och kombinationen i tanken.

Blus och diadem från Forever 2, kjol från Gina Tricot och skor från Topshop.



Detta skulle jag också kunna tänka mig. Frillet på den lilla jackan faller mig helt i smaken.

Återigen står Topshop för det mesta, men halsbandet kommer från Forever 21.



Jag har nästan ingenting i min garderob som är varken rosa eller orange. Kanske borde det stå på inköpslistan (som visserligen är obefintlig och ska fortsätta vara det) för det är ju sjukt snyggt ihop!

Klänning från Whyred, skor från H&M och accessoarer från Forever 21.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: