At our best behavior

Val från garderoben, gårdagens tisdagsfika på Saturnus

Kategori: Val från garderoben


Hittade den fiffiga finessen "antal bilder" i inställningen "egen självutlösartid"... (Efter typ ett år med kameran!!!) Så jag testade att ta tio bilder i rad. Hur bra som helst!

Dessa åtta är dock inte åtta av tio utan åtta av kanske trettiofyra, sen behövde kameran vila... Men om jag minns plats, ljusinställningar, bra vinkel och pose så kanske det räcker med fem imorgon :D

Det var tio plusgrader så jag drog på vårjacka!

Kappa: Köpt på Beyond Retro i London för flera år sen.
Jeans: Dr Denim
Tröja: Fifth avenue shoe repair
Sjal: Best Behavior
Skor: Opening Ceremony

ps. Yes, jag åt en megabulle på Saturnus. Med lite hjälp.

KOMMENTARER:

  • Mickaela säger:
    2009-04-01 | 17:42:41
    Bloggadress: http://www.missvalentine.se

    Hejsan!

    Ville bara skriva att du har en jätte söt blogg :)



    Ha det guld,och kolla gärna in min blogg också!



    xoxo

    Mickaela

Kommentera inlägget här: