At our best behavior

Färgade bryn och guldknappen till Carin

Kategori: Mode

Ikväll har tjejerna och Anna varit här. De fick pedikyr och jag hade bokat färgning av mina ögonbryn. De är lite fjösiga och bleka och jag tycker alltid att när jag målar dem ser de så... målade ut. Det blev bra. Nu syns de men ser ändå inte fejkiga ut. Och så förstärktes formen som jag gillar men oftast tycker inte syns så bra. Ska visa om några dagar när färgen lagt sig!

Sen blev jag så himla nyfiken på vem som vunnit Guldknappen att jag var tvungen att surfa reda på det. Carin Wester blev det alltså! (Dn har ju verkligen fått till den där bildtexten... inte.) Hon känns som ett bra val. Intressantare val än Odd Molly. Mera fashion! Och som hon själv säger, först nu var hon redo för det här priset.

Bild från visningen av AW -09 på Berns i våras.

KOMMENTARER:

  • Charlotta säger:
    2009-08-14 | 18:27:18

    Idahjärtat, tvätta eyebrowsen med lite tvål om de är för kraftiga i färgen de första dagarna. Gnugga rätt hårt alltså... :-) råd från blekfisan no 1

  • Ida säger:
    2009-08-15 | 15:50:49
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Charlotta: Tack för tips, men så pass skarpa är de inte, jag är mest ovan. När jag sminkade ögonen blev det perfekt :) Det är ett proffs vi har att göra med, bättre än på Sturebybadet enligt dem som vet!

  • Charlotta säger:
    2009-08-19 | 21:57:22

    Berry good! ja, man vill ju inte se ut som om man har 2 sniglar i pannan, liksom. Bra med proffsiga tjejer - vad dom än kan. och vad kalas att du fått ett nytt, lagom "nystart" jobb! (ja, jag får fortf använda "kalas" för jag är en gammal tant som drar mig mot 40, och är inte helt nere med dagens slang. Som fö säkert inte heter "slang" längre) :-D

Kommentera inlägget här: