At our best behavior

"Pimp my shoes"

Kategori: Tips



Det är mycket spännen, kedjor, nitar och annat på skorna som kommer till hösten. Och dessutom finns det olika sätt att pimpa skor man redan har. Sofi Fahrman köpte sina skoaccessoarer på SkoUno. På Litter finns det en massa snygga accessoarer att hänga på främst klackar. De snyggaste kostar dock en hel del (155 dollar) så de senaste dagarna har jag funderat på att göra en egen variant.

Idag var jag och Anna en tur på stan. Jag drog med henne in på Punkt Shop och köpte två länkhalsband och två nitband (ev hundhalsband?) för runt 250 kr. Väl hemma tog jag fram verktygslådan och började fnula på bästa sättet att få ihop de där grejerna till nåt att hänga på mina stövlar. (Som behöver putsas och lämnas till skomakare för att få ny sula och klack!)

Så här blev det! Jag tror faktiskt att jag är ganska nöjd.

Update:


Vid närmare eftertanke blev ju det här bättre. Man kan vända och vrida lite som man vill!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: