At our best behavior

Sen sist

Kategori: Allmänt

Pojkvän har börjat jobba igen. Nu är han på Gotland i veckorna. Jag försöker behålla sommarkänslan. Det går bra! Men om några veckor tycker jag det kan vara dags för lite jobb igen. Håll tummarna att det går vägen! Please? Pretty please with cheese on top?


Ikväll har jag lekt lite på sajten Looklet.com. Ganska skoj. Den funkar bättre nu än när Betaversionen först lanserades. Men det finns fortarande några buggar. I vissa skor hamnar lite tår utanför och på fina randiga Carin Wester-koftan som jag ville ha med i en look hamnade hela tiden halva koftan under kjolar och klänningar...

Annars har jag mest cyklat :D

I söndags hade en kompis samma tanke som jag och skulle precis lyfta luren för att slå mitt nummer när jag ringde. Vi cyklade till Rålambshovsparken och tittat på Cirkus Cirkörs parkteaterföreställning "Rökt". Lika lättsamt skojigt och hisnande imponerande som alltid! Passa på att se den i veckan!!!
Igår cyklade jag till kompisar i Stureby. Och idag till badet (fortfarande perfekt temperatur ju, svalkande men inte kallt!) och sen en extra tur i Nackareservatet. Sen jag fick min fina Maja Gräddnos (förslag på bättre namn mottages tacksamt!) i lördags skulle jag uppskatta att vi hängt i nästan fyra timmar :D
Kommentera inlägget här: