At our best behavior

Livet

Kategori: Personligt

Livet alltså, ibland är det finurligt. Fick nyss veta något hjärtskärande sorgligt. Men innan jag hann bryta ihop helt ringde mobilen. Så jag snorade klart, samlade mig och svarade. Och fick ett väldigt trevligt besked. Är det inte märkligt?

Herren tar och herren ger, eller nåt. I det här fallet tog han hoppet om ett barn. Och gav bara ett vanligt butiksjobb. Men. Det räckte för att jag skulle klara av att ringa och stötta. Även om jag grinade efter vi sagt hej och var den som blev tröstad först istället för omvänt. Men sen.

Finaste - jag är fylld av beundran för hur ni verkar klara det! Tänker på er!

KOMMENTARER:

  • Mli säger:
    2009-08-12 | 20:39:58

    Tack älskade!

  • Maja. säger:
    2009-08-12 | 20:59:24
    Bloggadress: http://mcaria.blogg.se/

    the lord works in mysteriuos ways, eller hur är det man brukar säga? jättemysig blogg har du i alla fall, värt att kika in här igen:)

  • Ida säger:
    2009-08-13 | 00:55:23
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mli: Tusen kramar!

    Maja: Översättningen herrens vägar äro outgrundliga låter lite mera högtravande men faktum är att det tänkte jag först ha som rubrik... :) Tack! Ja titta gärna in igen!

Kommentera inlägget här: