At our best behavior

Vill ha just nu

Kategori: Mode


Japp. Ny säsong. Nya habegär... Just nu är jag sugen på:

Nån form av boots. De lårhöga stövlarna känner jag mig nästan lite mätt på redan efter at ha läst om dem överallt. Men en platt grov stövel/känga är jag sugen på. Dock inte säker på detaljer ännu. Egentligen vill jag nog ha en kortare än den på bilden. Tror jag. Den där är väldigt lik ett par stövlar jag har, men de har mera ridstövel-touch. Borde kanske fixa deras hala sulor och klacken som ekar jobbigt när man går. Jag tror att dessa kom från Scorett.

Glesstickad tröja. Nuf said. Den här kommer från Topshop.
 
Leggings med "skinn"-detaljer. Dessa från Monki, som synes. Dagmar har gjort jättefina, men dyra. MQ har tydligen. osv osv. Dock har jag fått för mig att jag vill ha ett par där man utan att behöva bära bara en tröja till ser både början och slutet på "lapparna". Att de sitter längre ner alltså, så man kan ha klänning till. Eller så får jag prova de där och se exakt hur läskiga benen ser ut utan klänning till... 

KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2009-08-12 | 13:37:26

    stövlarna snygga

    tröjan OK

    byxorna fula

Kommentera inlägget här: