At our best behavior

Val från garderoben

Kategori: Val från garderoben



Juldagens outfit. Plåtad hemma efter tågresan tillbaka. Det blev en kort jul i år med jobb på julafton och annandagen. Ett dygn i Motala! Dock mysigt! Karl-Bertil, julklapps-spel med mycket hets och många garv, kalkon och Wii-spel hos syster yster hanns med. Ett snabbt besök i stallet där Jesusbarnet* låg i en krubba* med halm och politiska diskussioner likaså.

Kläning: Vero Moda
Kofta: Object
Strumpbyxor: H&M

Lite trött och osminkad... Är inte så bedrövad som jag ser ut, snarare mycket nöjd med att jag hade tur med hela resan. Bussen till Linköping var max fem minuter sen medan vi körde vi förbi en annan som hamnat i diket. Min kompis som skulle åt motsatt håll hade väntat i två timmar... Och mitt tåg till Stockholm rullade in på tid. Nyhetsrapporteringen har väl annars handlat en hel del om inställda och försenade tåg.


*min gamla tygdocka Bella insvept i ett tygskynke i *en docksäng. Min mamma är för rolig!!!
Kommentera inlägget här: