At our best behavior

I'm only in it for the goodiebags

Kategori: Allmänt

Idag skäms jag lite. Jag har varit på Modettekristallen (update: hahaha Modettes Modediamant ska det ju vara!)och förhandsvisningen av "Hopplös och hatad av alla". Men ändå inte...

Såhär. Jag osade i god tid men sen var vi tvugna att boka in ett inköpsmöte samma kväll. Söta Kajsa som är på visit i storstaden hälsade på i butiken på eftermiddagen hade inte osat och ville slippa komma dit själv. Klart jag ställde upp. (As if liksom... jag använder bara Kajsa som ursäkt!) 

Vi gled iaf in som Ida +1, fotades, sa hej hej till trevliga Modette-tjejerna, fick snarr och en trevlig pratstund med Frida. Sen var det roliga slut för mig... time's up liksom, had to go. Tog goodiebagen på mitt säte och försökte smyga ut. Med mindre bra resultat, det gick dåligt med smygandet. Därav skämset... förlåt Eleonore, Maria och Lina!!!

Skulle gärna kurat i biomörkret. Tror filmen är rolig för jag gillade boken! Nu spenderade jag tre timmar med att titta på höstkollektionerna från Thelin och Minimum istället. Visserligen också trevligt!

- Ida, lägre än Glocalnet.

Måste bara säga också att det var en väldigt välordnad tillställning! Avprickning skedde vid tre stationer "Förnamn A-E", "Förnamn F-L" osv. Och listorna var inte bara i bokstavordning utan även indelade tydligt med varje bokstav i eget stycke. Så det gick snabbt! Något för andra att ta efter!!!

KOMMENTARER:

  • Maria på Modette säger:
    2009-02-13 | 11:36:14
    Bloggadress: http://www.modette.se/inredning/blogg

    Hej Ida, inga problem så klart – självklart ska du få en goodiebag även om du inte hann se filmen! Och tack snälla för det fina berömmet också!



    Och en liten rättelse bara för tydlighetens skull – det var Modettes modediamant eventet gällde, men Modettekristallen låter ju även det pampigt och fint! =)

  • Ida säger:
    2009-02-13 | 13:14:02
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Maria: Fint att ni ser det så :D

    Ni är verkligen värda berömmet, jag har aldrig varit med om att det gått så smidigt!!! Och så var det bra stämning också.



    Hahaha det gick visst lite fort där inatt... Modettekristallen, nåt att införa tycker jag! =)

  • kajsa säger:
    2009-02-13 | 20:50:44
    Bloggadress: http://aenigma.blogg.se/

    Jey Ida! Vad tycker du, systrar eller gifta? Gifta eller systrar? Hmm.. klurig fråga! Kan vi inte ta både och så adderar vi liksom incest till det hela alldeles gratis? Tjoho! Hahahaha

    Nej men det var alldeles utmärkt trevligt igår. Mycket glad att jag fick följa med dig. Du är alltid så himla glad och fin! Synd att du inte kunde stanna och se filmen och sen knalla iväg i natten mot baren som jag och Frida blev kvar på länge länge. Urtrevligt var det!

    Men du.. vad fyllde du på påsen med? berätta!

  • Johanna säger:
    2009-02-14 | 11:53:43
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Haha you go Ida. Som Carrie när de är i LA, hon vill in på efterfesten till en film och säger: Ingen ser ju ändå filmen.

  • Ida säger:
    2009-02-15 | 13:12:54
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Kajsa: Har svarat hos dig.

    Johanna: hahaha

Kommentera inlägget här: