At our best behavior

Bättre nu!

Kategori: Personligt

Nu känns livet en smula roligare. Middagen som Pojkvän lagat smakade utmärkt! Till förrätt blev det en sallad som jag önskat; med pomelo, avokado, kräftstjärtar och lite annat i. Så sjukt gott att jag slafsade i mig allt innan jag kom ihåg att ta kort... Vännerna var i högform och vi spelade Stockholmsspelet i tre lag. Mitt kom sist men jag är lika glad för det. När Pojkvän skulle läsa en fråga till oss hmlade han med ögonen som man gör varje gång nån annan får en lätt fråga, sen hasplade han ur sig nåt mummel i 190. Jag kunde urskilja Designer samt Viktoria och svarade "Lars Wallin" innan han ens läst klart frågan! Ha!

Alla gick hem söndagstidigt :) så nu har jag hunnit surfa lite och preppa några inlägg. Och guess what? Nu blir det Dexter!
Kommentera inlägget här: