At our best behavior

Nyår!

Kategori: Val från garderoben

Nyårsafton firades som sig bör med goda vänner. Delar av styrkan var i fjällen och åkte skidor men vi som var hemma hade trevligt. Kvällen inkluderade bland annat fyrverkerier sedda från Observatoriekullen och guldballonger med helium på Grill!


Mitt nyårsval från garderoben var en sammetsklänning från Mads Nørgaard. Örhängen med pärla och tofs som jag fått i födelsedagspresent för några år sen. Pärlhalsbandet och broschen är second hand. OCh eftersom det var kallt fick det bli de vanliga kilklacksstövletterna från Wedins.




Pojkvän bar en nyinköpt kavaj från Blank. Slirre från Marni. Skjorta från H&M. Jeans från Fifth avenue shoe repair. Skor från Opening Ceremony.



Johanna hade en sjukt snygg second hand-blåsa i mörkblått med massa paljetter!

KOMMENTARER:

  • alma säger:
    2009-01-01 | 23:21:48
    Bloggadress: http://whatalmawears.blogspot.com

    Gott nytt år!! Nu när det är offciellt så ville jag bara säga att anledningen till att jag inte kunna boka in vår lunch och/eller fika är just pga illamåendet och hemlighetsmakeriet kring att jag är gravid :) MEN NU vill jag ha en januari lunch med damen! Kram!

  • Anna Krimskrams säger:
    2009-01-02 | 10:56:33
    Bloggadress: http://krimskrams.webblogg.se/

    Hej! Finfin nyårsoutfit! Dessutom tror jag att jag såg den live(?) på nyårsafton, om du klev av ett tunnebanetåg vid Gamla Stan? Jag tror jag såg Alma (ovan) också....haha. Helt galet!

  • Ida säger:
    2009-01-02 | 13:01:01
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Alma: Men gud vad roligt! GRATTIS!!! En träff i januari måste det bli! Snart!



    Anna: Ja jag bytte från grön linje till röd i gamla stan vid kanske halv tre eller så. Du är hitflyttad nu alltså! Kom förbi butiken en dag och säg hej, nu jobbar jag varje dag ett tag, det är Malins tur att ha lov.

  • Anna Krimskrams säger:
    2009-01-09 | 13:20:46
    Bloggadress: http://krimskrams.webblogg.se/

    Jag är inte riktigt hitflyttad ännu. Men snart så! Då ska jag spana in er butik. :)

Kommentera inlägget här: