At our best behavior

Rea-tips

Kategori: Wardrobe

Jag är "back in business". Alltså tillbaka i butiken efter mitt softa jullov. Nu är det Malins tur att vara lite ledig. Hon har verkligen jobbat hårt då jag var borta. Det är soprent på lagret, och inte särskilt trångt i butiken. (Alla nätshoppare som fyndat på webshoppen har jobbat hårt... Många många, många, paket har gått iväg!)
Många plagg är slut och det är ganska utplockat bland storlekar. Eftersom jag valt det som finns i butiken tycker jag såklart att det finns en massa godbitar kvar ändå. Och märkligt nog finns det storlekar kvar av flera av mina favoriter, alltså de plagg jag använt mest under hösten.

Så här kommer mina insidertips till fynd:


Bikerjackan i trikå från lund+berg är perfekt "hård" men ändå mjuk :) Nu 555 kr.


 
Den här transparanta toppen har jag använt massor. Oftast med ett linne under, jag borde såklart ha fotat den med linne på iaf en av bilderna till webben... Från Mads. Nu 625 kr.


Brallan Pilar i färgen "Gun Metal" från Mads har jag visst inte lyckats fota på någon dagens men den är en annan favorit. Kostar 750 kr nu. (Finns 36 och 42.)


Två plagg från Nanso som jag vill slå ett slag för. "Koftan" tycker jag är grym, det är nästan lite Nakkna över den! Kostar nu 700 kr. Klänningen är som en karamell av färg! Kostar nu 750 kr. 


Den här koftan från S'nob har jag också använt ofta och verkligen trivts i. 270 spänn!


Välanvänd är även plommonfärgade koftan från Vadum! Kostar 600 kr nu. 


(Hahaha, mycket folk idag, det tog typ hela eftermiddagen att göra det här inlägget...)

KOMMENTARER:

  • johanna säger:
    2009-01-02 | 19:23:33
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Hoppas att det finns något kvar när jag får lön. Men ni kanske slutar med rean innan dess.

  • Ida säger:
    2009-01-04 | 15:03:04
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Johanna: Nånting finns säkert kvar till löning, håll en tumme.

Kommentera inlägget här: