At our best behavior

Val från garderoben

Kategori: Val från garderoben

Kofta och leggings från Thelin. Lång tröja och linne från 2707. Sjal från Diana Brinks. Skor från Wedins. Har även dragit på en t-shirt mellan linnet och tröjan, och satt skidsockar på fötterna... Del två av Pojkväns rea-shopping ägde rum idag och det var kallt ute. (Har visst glömt nämna del 1... den skedde dagen före nyårsafton och det planerade inköpet av en kostym lyckades så bra att vi kom hem med två, en klasssisk modell i grått med lite rutig struktur från Tiger och en svart lite "rockigare" från Blank.)

Hela budgeten brändes på Fifth avenue shoe repair. "Det är mitt Harry Sjödén!" säger han. Detta är relativt internt.... Min mamma har en favoritbutik där hon alltid hittar något hon gillar; Gudrun Sjödén. Och min pappa efterfrågar något liknande för män, eller för honom, "Det borde finnas ett Harry Sjödén!" utbrast han runt jul. (Nu har vi ev hittat Marlbouro Classics som hans Harry Sjödén.) Och Fifth avenue shoe repair är som sagt Pojkväns.  

KOMMENTARER:

  • Anna-Karin säger:
    2009-01-09 | 08:29:48
    Bloggadress: http://annakajsakarinbella.wordpress.com

    Jättesnygga tajts och snygg outfit också!



    Roligt det där med Harry Sjödén, undrar om jag har någon sån butik.

  • Johanna säger:
    2009-01-09 | 09:14:55
    Bloggadress: http://fremah.blogspot.com

    Vad snygg du är Ida. Tur att jag har dig att få inspiration ifrån, och det bästa är att jag vet precis vart jag ska vända mig när jag vill köpa något av det snygga du har på dig.



  • ninni säger:
    2009-01-09 | 10:40:44

    Ja det stämmer. Kul att D hittat sin oxå.

  • Ida säger:
    2009-01-09 | 18:07:58
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Anna-Karin: Tack!

    Johanna: Gulliga du, tack!

    Mamma: Ja, och han säger att han och hans förra favvomärke "har en paus i sitt förhållande" :)

Kommentera inlägget här: