At our best behavior

Bra start

Kategori: Allmänt

Semestern är slut. Iaf Pojkväns. Idag började han på ett nytt projekt. Jag gick upp med honom vid halv nio. Och nu är klockan inte ens 11, men jag har redan: (Jo det är faktiskt redan för mig! :D)

Lämnat Pojkväns skor på sulning.
Tittat till en kompis katt.

Handlat ingredienser till ett mörkt fruktbröd. (Det blir ju fasen dyrare att baka själv ju... Även om ingredienserna såklart räcker till mer än ett bröd så tror jag det.)
Beställt en ny soffa. (Iiiih!!!)

KOMMENTARER:

  • Cecilia säger:
    2009-08-05 | 18:53:53
    Bloggadress: http://voix.blogg.se/

    Neej, det är nog inte dyrare att baka eget bröd ... Det vill jag i alla fall hålla fast vid :) En påse vetemjöl kan ju räcka till många bröd, jäst kostar bara en krona paketet, och vatten är ju gratis. Sen beror det förstås på vad mer man har i! Fruktbröd låter som att det kan bli lite dyrare. Fast kul!

  • Ida säger:
    2009-08-06 | 00:24:46
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Cecilia: Klart det går att baka bröd superbilligt, absolut. Men om man bara har vetemjöl och fil hemma och ska köpa, grahamsmjöl, bikarbonat, mörk sirap, russin, aprikoser, linfrön, solrosfrön samt fikon och det bara finns svindyra ekologiska fikon då känns det som att det blir ganska dyra limpor... Men sjuuukt goda! :D

Kommentera inlägget här: