At our best behavior

sätta i sig/sätta sig i

Kategori: Allmänt

Läser att Minna plockat tre liter blåbär och klarat sig utan att sätta sig i något.
 
Jag satte i mig några stycken på väg hem från vårt häng vid sjön idag. Klarade mig också utan sätta mig i något. Så långt allt väl... 
Mellan blåbärssnåren och vårt hem bor några vänner som vi stannade och pratade med en stund. När jag kom hem till hallspegeln såg jag att jag hade blå fläckar lite väl långt från munnen...

"Hej jag heter Ida och fyller snart tre (ttio) år"


I övrigt har jag satt i mig rökta räkor sittandes på balkongen ikväll. Och sett Ebbe - the movie (Sevärd!) sittandes i soffan. Men nu ska jag inte sitta uppe och uggla utan gå och lägga mig. God natt!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-07-23 | 20:53:47

    hahahahahaha kvällens roligaste! hahaha

Kommentera inlägget här: