At our best behavior

Semesterkläder 11 juli

Kategori: Val från garderoben


På vägen från flyplatsen stannade vi i St Emilion som finns på Unescos Världsarvslista. Där åt vi lunch på ett roligt ställe som jag hade hittat på nätet. Det såg typ stängt ut från gatan men hade en jättemysig uteservering på en innergård med grus och träd och gamla byggnader runt om. Nästan som en borggård.

Här är jag på en gata i närheten. Iklädd:

Tröja: Massimo Dutti 
Byxor: Mads Nørgaard.
Sandaler: Vagabond
Hatt: Pojkväns från H&M
Väska: Zara
Smycken: Diverse

Ja, nu blir det lite efterhandsbloggning. Mer än vanligt. Och i fel ordning. Never mind! (?)
Och eftersom jag gillar alla franska namn så måste de vara med lite överallt. Även på outfitbilder. :D

KOMMENTARER:

  • Milla säger:
    2009-07-20 | 11:31:58
    Bloggadress: http://memillakilla.blogspot.com

    Det ser så himla mysigt ut i Frankrike. Kan man resa dit utan att kunna ett ord franska?

    Fin utstyrsel :)

  • Ida säger:
    2009-07-20 | 11:49:06
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Milla: Det ÄR himla mysigt! :) Ja det funkar jättebra, men det underlättar att boka boende hos någon som pratar iaf lite engelska. Sen kan man peka och le, det är bara i Paris jag upplevt den där drygheten som man hör om alltid. Vi kunde från början säga typ, "hej" och "meduim rare"... Men har snappat upp lite av varje under tiden sen. Olika kött, vad vägskyltar betyder osv. Främst menyer är det som skapar problem så en liten matparlör skulle jag vilja ha. För även om jag fattar att det handlar om grillat lamm så är jag nyfiken på vad som serveras till.

    Jag rekommenderar verkligen en resa!!!

    Tack tack, det är reseoutfiten :)

Kommentera inlägget här: