At our best behavior

Mera resort-kollektioner

Kategori: Mode

Jag blir som sagt lite störd av den tråkiga och billiga looken på så många presentationer av resort-
kollektionerna. Men en del gillar jag.

Chris Benz stoppade in lite props iaf :)


Erdem kan få några pluspoäng för fint hår och skön feeling.


Burberry Prorsum lyckas se svindyrt (det är positivt alltså) ut med en vettig modell som kan/får (?) posa och grym ljusättning. Och sockarna från ss -09 fick följa med vidare. Det gillar jag! 


Diane von Furtenberg hade en riktig visning. Härliga färger, fina draperingar, snygg bikini. Men kanske att de där överdimensionerade rosetterna kändes lite väl va? 


Och till sist, min favvo! Yigal Azrouël är tom förlåten att han använder de skitfula bruna skorna från vår/sommarkollektionen för själva resortkollektionen ser snygg ut. Hans kollektioner sammanfattar alltid den där looken som är lite slapp och ruffig men samtidigt lyckas se exklusiv och dyr ut. Den första outfiten är grym rakt av tycker jag, men framför allt halsbandet blev jag såld på!
Kommentera inlägget här: