At our best behavior

Nyklippt

Kategori: Allmänt


Finally! Idag har Simon på Hårgänget till slut fått sätta saxen i mitt hår. Han har mest jämnat till alltihopa men behållt så mycket längder som möjligt. Målet är en page som lutar riktigt brant, med en nacke typ så kort som nu och så nån decimeter eller så längre i framkant. Jag bestämde att vi kunde låtsas att det handlar om "next time", men han hävdar att det blir "the time after that". Han vet inte hur länge jag kan vänta... Senast jag klippte mig var *omg* i fricking november! Innan dess väntade jag bara i tre månader. (Bra med blogg så man kan kolla =D)

About the engelska... Han har bott här hur länge som helst men envisas med att inte prata ett ord svenska. Kanske lite stönigt. Men hans klippningar håller ju bra =D

Och det var lika svårt som vanligt att försöka ta nån vettig bild. Hur många försök det gick åt för att få till halvmesyren här uppe tänker jag inte berätta.

KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2009-06-18 | 08:46:32

    Du är fin i det håret. Ser ut som ida.

Kommentera inlägget här: