At our best behavior

I wish.

Kategori: I wish!


Åh, vad roligt det var att göra collage!!! Varför har jag inte gjort det innan??? Eller jo det vet jag ju... att promota sånt som inte vi sålde kändes fel, och att frilägga egna bilderna var inte ett option.

Jag vet dock inte vad detta ska vara. Är det "Dagens önskeoutfit"? Är det "Det här är jag sugen på"?
Nu fick den gamla önskeoutfitskategorin (med två futtiga både fula och gamla saker) bli rätt och slätt "Collage". (Och då hörde ju collage-collaget plötsligt också hemma där.) Hur som. Fler blir det!

Skor: Gillar ju ormskinnsimitationen! Från Topshop.
Kavaj: Från Jasmine Di Milo.
Kjol: Finaste Marni. Jag var inte överförtjust i höstas, men nu tror jag att jag gillar den.
Linne: 49,50 på H&M. För att väga upp lite mot de andra dyrgriparna :)
Väska: Fantastiskt färg! Från Proenza Shouler.
Armband: Den rosa färgen är egentligen starkare, men då passade de ju inte in... Från Forever 21.

Och det verkade mest logiskt att länka själva plaggen...

KOMMENTARER:

  • MLi säger:
    2009-03-27 | 11:27:36

    Faktiskt riktigt snyggt gjort!!!! Bra snygging!

  • Ida säger:
    2009-03-27 | 11:32:44
    Bloggadress: http://shopblogg.webblogg.se/

    Mli: Tack söt! För att vara det första är jag ganska nöjd :) Ses ikväll! Puss

Kommentera inlägget här: