At our best behavior

Dries Van Noten

Kategori: Runway


Dries Van Notens visningar är en av dem jag ser mest fram emot och kollar först. När jag kollade igenom kollektionen första gången, igår, kände jag mig lite besviken, men idag är det som att jag smält intrycken och gillar helt plötsligt nästan allt. Alltså var jag tvungen att klämma ihop "nästan allt" på en enda bild att pynta bloggen med...

Jag gillar färgerna, materialen, och att det är intressant utan att kännas krystat. Jag trodde att jag skulle känna mig less på håriga och glittriga material, men nej. Och att reptil kunde tilltala mig så, det hade jag ingen aning om. Både krokopräglingen och ormskinnen väcker habegär!

Har Dries nån outlet i Antwerpen? Kan vi planera in en liten tripp dit nästa vinter tror du, Pojkvän?

KOMMENTARER:

  • ninni säger:
    2009-03-11 | 08:14:00

    Bra modeller och rätt kjollängd. modeller har så fula knän

  • Ida säger:
    2009-03-11 | 10:03:21

    Ninni: Hahaha nej de är allt lite beniga.

  • alma säger:
    2009-03-11 | 11:46:35
    Bloggadress: http://whatalmawears.blogspot.com

    härligt kollage!

  • alma säger:
    2009-03-11 | 12:59:04
    Bloggadress: http://whatalmawears.blogspot.com

    åh! jag håller alla tummar och tår! kram

Kommentera inlägget här: